storm och nationella prov

Var det bara jag som låg vaken halva natten pga. stormen? Usch.. Ett stort fail var att vårt fönster på toan på ovanvåningen gick isönder av den starka vinden haha, hatar storm! :( Och det var ju verkligen perfekt att jag inte sov så mycket med tanke på hur nervös jag var inför NP. Men jag var inte så trött imorse endå, så orkade tänka endå ;) Det gick nog ganska bra, jag svarade på alla frågor och försökte skriva så väl-utvecklade svar som möjligt, så nu får vi ju hoppas! :D Hoppas det gick bra för er med! Resten utav skoldagen var helt okej. Utom att jag har fyra rejäla märken på mina lår.... En viss Gustav var på gummibands-snärtnings humör. Jätte kul, verkligen!

j
Lite finurlig bild, men enda jag hade från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0