TISDAG

Förlåt mina fina läsare. Hann inte blogga igår eftersom det var träning direkt efter skolan, sen hem och plugga spanska. :( Men kan skriva lite kort om tisdagen endå. Som sagt efter skolan, var det träning. Vi hade mycket anfall och förvar, vilket är tradigt. :( Sen när jag kom hem åt jag sen tog jag mig ett riktigt varmt bad. Sen satte jag igång med spanska pluggandet, det var 110 glosor och 10 länder med huvudstäder. Satt med det i säkert 2 timmar, sjuuukt! :O Sen var jag så trött att jag somnade.
Men tog lite snabba outfit bilder igår, så här får ni dem. Lev med dem bara..
(HAHA  kolla min hand på bilderna, VAD HÄNDER? :O;) )





Tröja - Vero Moda.
Jeans - Gina.
Armband - PandÔra.
Ring - nätet, av mamma.
Halsband - av mormor.
Örhänge - Gina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0