TRÄNING

Hade träning idag, fyyys! Vår tränare kallade det "cirkelträning" det fanns olika stationer med olika övningar för olika muskler. Det var helt okej endå. :D Fast de sätter ju sina spår, och jag känner lite att ryggen och röven är dagens utvalda offer.. ;) Men fan vad skönt det är efter en fys träning, när man verkligen känner att det tatt!
Fast inte nog med den träningen, när jag kom hem hade mamma glömt köpa juice till Oliver, så jag och brossan tävlingscyklade till affären i motvind och jag kan säga att det kändes det med haha.
Nästa vecka ska jag ringa sjukgymnasten för ryggen, och även provträna på TIME sport club, så jag kan jobba upp ryggen helt och även fixa till kondisen. Ska bli redet skönt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0