17de februari 2011

Hej på er! Idag är det inte direkt några sura miner på Michaela, nejnej, en skoldag sen ett riktigt efterlängtat looooov. ;) Ska bli sååå skönt att slippa skolan och bara kunna sova hur länge man vill!

Idag hade vi vår sista lektion med Karin som spanska lärare, ännu mer nice.. :) Slutade med att alla bara gick från lektionen, hon blev tydligen tårögd och kallade oss idioter, men vem är de som de är fel på när man gått ett läsår hos en outbildad lärare som inte har förmågan att lära ut? :O Haha, annars var de en vanlig skoldag.

Har funderat lite över dethär med vädret, vad händer? :O Haha, vill gud ge oss köldskador eller? För jag är nära på det asså.. Sitter ju med filtar och extra kläder hela tiden. Nä, sommar vore riktigt skönt just nu, gött då att det bara är 30 dagar kvar till Thailand! ;)

Har precis dammat rummet och ska snart damsuga det, sen vet jag inte vad jag ska göra. :(
Hör av mig senare, puss mina pussgurkor.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahah vi måste ha haft samma lärare? för innan hade vi en lärare som hette karin och hon hade spanska, outbildad och väldigt speciell? konstig klädstil osv? :D

2011-02-17 @ 21:59:14
Postat av: michaela

Haha, ja karin banstorp.

Hon är VÄLDIGT udda..... Hon hatar mig och jag hatar hon ;)

2011-02-18 @ 15:39:57
URL: http://mmichaelaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0