2011-02-25

Heeeeeej snyggingar! Hemma nu och har precis ätit tacos. :) Ikväll blir det bara chilla och sånt, eftersom jag fortfarande är as trött, vet inte varför menmen.

Det blev ju Väla med mamma som sagt och jag köpte lite saker idag endå, eller jag fick det mesta av mamma, tack! Så det blev 2 tränings tröjor, hårprodukter, ett linne och örhänge. Sen köpte mamma en jääätte fin kofta, som jag nog kommer "låna" en gång eller två, hihi. ;)

Sen efter Väla åkte vi till Busfabriken och fikade där, killarna verkade ha haft väldigt skojj! Det såg så kul ut, synd bara att man är så stor och inte kommer in i alla små gångar hehe.

Sen var det dags att åka hem. Vi stannade till i en motorcykel affär i närheten sen vidare till Willys i lödde, men jag och pågarna stanna i bilen. Hmm, kan ju sägga såhär, JAG ÄLSKAR BILAR MED LARM, som bara går igång när man rör sig.... ;) Där satt vi och skämmdes med en tutande bil och blinkande lampor, fick lixom ingen uppmärksamhet eller så?!

Har haft en rolig dag iallafall. Och fick ett sms av Marinda för en timme sedan att hon är äntligen hemma, så ska träffa henne imorgon! :D Hoppas ni också haft en bra dag, ciao.

Pictures of today.


Busfabriken


Busfabriken


Fikan, det var ju inte den lilla man fick, orka fan 1/3..


Motorcykel affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0