Valentine’s day

Hejsan mina små hjärtan! :D Har ni haft en mysig dag? Det har jag.
Idag när jag kom till skolan, hade dem pyntat den med en massa hjärtan och gjort små rutor på golvet, bland annat puss och kram rutor. Lite gulligt endå. :D Sen hade dem ordnat en tävling, att bland alla dessa hjärtan, fanns det ett speciellt hjärta, där dem skrivit "vinnar hjärta" och om man hittade det skulle man vinna ett pris. Killarna i klassen fick lite ideér och sprang ut och skrev på massa hjärtan haha. ;) Sen var det pankakor till middag, med sylt, muuumms! :) Annars har det varit en helt vanlig skoldag.

 
Pussrutan, vilken jag inte besökte hihi.


Vårat "fina" central kapprum.


Max paxar pussrutan och är redo! ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0