13 Januari

Det kommer ett "shop online 2" inlägg imorgon, med resten utav det jag handlade. Imorgon kommer även en bild på min "make-up" hörna eftersom jag äntligen är nöjd med den. Så nu har ni något att längta efter haha. 

Började denna tråkiga dag med två nyttiga mackor och ett glas mjölk. Sen fixade jag mig och åkte till skolan. Skolan var ganska dryg, allt som vanligt. Kom hem vid halv fyra och har inte gjort så mycket sedan dess och har haft det ganska tråkigt. Men är det tråkigt kan man göra det kul ju. Så jag har letat kläder på nätet och pratat med mina små hjärtan på msn och skype. Snart ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, för jag är denna typiska tjejen: "Önskar att jag la mig tidigt kvällen innan och nästan gråter när jag tvingas gå upp och lovar mig själv att lägga mig i tid på kvällen." Men det blir aldrig så endå. Men ikväll ska jag ta tag i detta.
Så hör av mig imorgon babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0