2011-01-25

Hejsan bloggis!
Har inte orkat göra något inlägg, är attans trött!
Skolan idag, har vatt tråkigare än tråkigast, så vi hoppar över den..
När skolan var slut, stack jag direkt till hallen och tränade handboll i en och en halv timme. Hade en het okej träning, hyffsat jobbig men endå kul. Sen när jag kom hem tog jag mig ett bad och satte i hårinpackning som jag ska sova med tills imorgon, så hoppas man får ett dream hair nu haha. ;)
Nu sitter jag och kolla Sverige - Danmark matchen, KOM IGEN SVERIGE! Måste bara säga att Carlen är så jävla söt :D Annars har jag riktigt tråkigt och dagen har varit jätte långsam. Så nu ska jag sluta uttråka er, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0