bantnings choklad

Eftersom dem jag ska träffa ikväll slår rekord i godis ätning och annat krängande, köpte pappa två bantnings choklad till mig. Tack! Så nu har jag något lite nyttigare att snaska på ikväll, för de räknas inte som godis eftersom det igentligen ska ersätta en måltid. På tal om godisförbudet, har klarat det jätte bra! Har tatt mig en kaka någon gång, men det skadar ju inte hihi. Men man känner sig så dum när man hela tiden kollar i godislådan, tar upp en bit och luktar lite, stoppar tillbaka och brer en nyttig macka istället..  Men är stolt över mig själv. Har faktiskt gått ner två kilo!
Men nu har jag inte tid att sitta här, måste packa. Puss!


Bantnings choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0