FREDAG

Hejsan! Varning, långt inlägg! ;)

Vi var på gymnasiemässa med skolan igår och jag börjar få liste panik, jag vill bli stylist, polis eller jobba på kontor :( Men det lutar mest åt stylist hållet. ;) Så nu är det bara att välja skola kvar, REAL, plusgymnasiet eller Drottning Blanka? :O

Efter skolan hämtade mamma mig, så åkte vi till ease spa, och köpte ny ansikttvål till mig. Sen vidare till Center Syd. Jag fick nya bokstäver till mitt rum "Carpe Diem", sen fick jag en ögonskugga och sen köpte jag en present till Marinda. Inte för att hon fyller år eller något, utan jag bara kände för det haha! Sen hittade jag ett par jätte snygga beiga jeans thights på H&M, men dem fanns inte i min storlek så får kolla efter dem på Nova ist. :D

Igår var dagen då jag fick byta mobil, så vi gick till Telia och pratade lite med en tjej där. Jag väljer mellan Iphone3 och Iphone 4. Skillnaden för mig är att med Iphone3 får jag betala 100kr i månaden själv och med Iphone4 får jag betala 150kr. :) Jag vill ha 3an för att den är skönare att hålla i, men 4an eftersom den har bättre kamera + lampa. Ni får gärna hjälpa mig lite på traven, svårt val! Men det slutade med att jag satte upp mig på Iphone4 listan, eftersom det inte var bindande, så hhar jag lite extra tid på mig att välja. :D En sak som jag längtar efter, är att när jag får min Iphone, kommer jag bli mycket bättre på att ladda upp bilder, det lovar jag!

Sen när vi kom hem, åt vi Tacos och kollade på Handbollen. Endå bra kämpat Sverige, synd bara att det inte gick enda fram:( Efter matchen, satte vi på filmen "I rymden finns inga känslor" den roligaste filmen jag vet haha. HAr sett den på bio en gång förr. REKOMENDERAR :D Sen måste jag ju säga att anledningen till att jag inte updatera igår var att jag var så trött nä jag kom hem så att jag somnade vid halv elva efter filmen. SJUKT! :(

Kommer en gårdagens Outfit bild senare. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0