Fredagsmys

Snart kommer Isabelle och Li. Vet inte vad vi ska göra ännu. Antar att det kommer bli en del snack utom vad vi ska ha på oss på The Studio imorgon. Jag ska ju dit med Li, men Isabelle ska dit samma tid med sin familj. Längtar lite. Men vi får se vad vi hittar på, kanske träffa någon. Ha en trevlig fredagsmyys! ;)





Lite bilder som jag tog nyss med min cam.

Berättar lite om The Studio. Jag har varit där en gång för ett år sedan och det var riktigt kul, allting är gratis fast om du vill köpa bilderna kostar de ganska mycket. Jag köpte 11 bilder. Ett litet tips om ni ska dit är att ha med sitt eget smink så ni kan rätta till om ni inte blir riktigt nöjda, för det blev inte jag förra gången och det var inte lika kul då. Men jag tycker att om ni inte varit där, ska ni dit! Denna gången tror jag inte att jag ska köpa fler än 3 foton pga. att dem kostar så mycket. För mer information om The Studio, klicka in på deras sida, http://thestudio.se/ .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0