Klippt mig

Kom nyss hem från Helene som klipper mig, det blev bra, lite mycket som fick åka i och med det var slitet sen fick jag lite kort lugg också, men den växer ut snart igen eftersom mitt hår växer som ogräs.. Så nu sitter jag och äter min favoritglass "Magnum strawberry white" tappade precis lite på datorn, lyckat hihi. Snart ska jag äta sen börjar handbollsmötet klockan sex. Men hör av mig efter det eller lite senare nu om jag har tråkigt. Här kommer lite bilder. Puss.






Riktigt fula bilder, så bjuder. Man ser ju inte håret så bra, men jag kan fixa bättre bilder imorgon när jag fixat det och så. Hihi, såhär kul brukar jag ha med mina glassar, avundsjuk?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0