knarkar musik

Gjorde en liten topp 5 lista av de låtar jag knarkar mest för tillfället.

1. The Lonely Island – I Just Had Sex - Edited Version
2. Natasha Bedingfield – Wild Horses
3. Brandy – Long Distance
4. Diddy - Dirty Money – Coming Home
5. Ne-Yo – So Sick

Varför har jag nu valt dessa fem? Dels för att jag lyssnar på dem mycket, men tänkte berätta lite om dem. Jag tog 1an för att jag får en härlig känsla av låten, man känner sig riktigt glad och man vill bara lee, och det är riktigt positivt. 2an valde jag för att jag älskar den, jag får en känsla av frihet. Jag har vill även ha denna fina låten på min begravning. 3an då? Jo, när jag hörde denna låten för första gången, ganska längesedan nu, men jag kunde inte sluta tänka på en person som nästan alltid får mig lee, så jag började gilla den jätte mycket och nu lyssnar jag på den jätte mycket. 4an, tycker den är gullig och man får en riktig myskänsla, en låt man inte kan sluta sjunga med till. 5an, får fortfarande rysningar av denna låten, vet inte varför, love it! Har länkat låtarna i listan till Spotify, gå gärna in och lyssna, OBS ni åker från bloggen när ni klickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0