Kvällen

Sitter hemma hos mig med Li nu. Vi har suttit här hela kvällen och hållt på med bilderna från idag och fixat med våra bloggar. Här är en väldigt annorlunda bild på min Make-Up som jag fick idag, men bjuder på den eftersom jag blev så nöjd med den!


Lite annorlunda make-up bild hehe.

Som ni ser, har jag fxxat ny header.. Den är fortfarande lik den förra, men eftersom ni kom med förslag att jag skulle ha en bild på mig själv i headern ordnade jag det. Ni som läser, och jag villl göra er nöjda. Hope you like it!

Kommentarer
Postat av: Gustavo

Hej,

Jätte härlig blogg du har här :)

Det är så att jag har nyss börjat blogga

och just nu erbjuder jag alla som vill, få ett foto redigerad gratis.



Så om du har ett foto du känner ska bli extra snygg så är det bara att skicka in.

Kika på bloggen och se hur andra fått sina bilder redigerade.



// G



http://mendoza.bloggsida.se

2011-01-16 @ 12:41:15
URL: http://mendoza.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0