Liten Sjukling

Hejsan. Det var tyvärr ett tag sedan jag uppdaterade, beror lite på ofungerande internett och brist på tid :( Orkar tyvärr inte berätta vad jag gjort de senaste dagarna eftersom jag sitter här och snuvar och hostar.. Har förmodligen feber också. Inte kul att vara sjuk under lov. Har bara fått i mig en pigelin glass och en kopp tee idag pga. min hals.
Idag har jag haft lite SPA, badade i mitt lilla badkar och hade aniktsmask och hårinpackning. Efter detta kollade jag och min lillebror på Katten Gustav 2, ganska rolig film :D Sen gick jag och la mig på mitt rum och somnade och har sovit tills nu.. Ikväll ska vi ha familjemys och äta räkmackor och kolla film, får se om jag klarar att äta min favoriträtt.. :( Hoppas ni mår bättre än jag, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0