LYCKAD MORGON!

Jag & Robyn brukar ta buss till skolan eftersom det ät så kallt och långt.. Lärarna har blivit så trött på att vi alltid kommer 20 minuter försent pga. detta, så imorse tog vi oss ut på vägarna och cyklade. INGEN BRA IDÈ! Först kom jag på att växlarna frusit fast, det gick trögt.. Och sen när vi nästan var framme cyklade jag på en isfläck och trillade. :( Så jag fick cykla hemåt igen eftersom mina byxor var helt skitta.. När jag bytt brallor och skulle cykla till skolan åter en gång, var det riktigt nära att jag trilla två gånger till haha. :D När jag väl kom till skolan, gick inte min cykel att låsa, eftersom låset hade frusit fast. Och då var jag så trött och arg... Och en sak är säker, INGEN mer cykling för mig, förräns allt mög är borta från vägaran!
Erkänn att min morgon var bäst!
(ingen bild på detta tyvärr ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0