Panik

Tränade ju igårkväll, det gick skit bra. :D 20 minuters utejogging sen en timme inne träning. ÄLSKAR HANDBOLL! När jag kom hem duschade jag sen la jag mig och somnade direkt hehe.
Kom hem från skolan för ett tag sedan. Skulle sätta på min dator, men den gick inte igång, den laggade jätte mycket så fick lite panik.. Men nu efter 20 minuter är den igång igen och jag håller på att ladda över allting på den till hårdiskar fallifall den craschar. fast det får vi verkligen inte hoppas!!! :O
Vet inte vad jag ska göra idag, får vell hitta på något antar jag.. Hörs.

Ja jag vet att jag har varit dålig på det här med bilder på senaste tiden, men har inte hunnit, så lägger upp lite sånt senare när jag fixat klart allt med datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0