Satsa på skolan

Kom hem för en halvtimme sedan. Har haft en helt okej skoldag. Fått våra skåp nu och fick den design utav de tre olika som jag ville ha. Jag har börjat tänka mycket på dethära med betyg, så har börjat prestera väldigt bra i skolan nu. Idrotten, kämpade som satan inne på vårt lilla gym. Sen på syslöjden har jag och Robyn skissat upp lite kläder i mvg nivå, så är ganska nervös över detta spännande arbete. Annars har det varit en helt vanlig dag.

Hade tänkt prov träna på det nya gymmet TIME i kävlinge idag med Li och Robyn, men eftersom reseptionen  stängde 17.00 kommer vi inte hinna dit. Men vi får ta det någon annan dag, riktigt sugen. Vi har nämligen bestämt oss för att bli riktigt snygga till sommarn. Så nu ska det bli allvar med vad jag äter också.

Hör av mig babes.


Bjuder på lite summer feeling mitt i vintern!


Kommentarer
Postat av: erica

awe tack gumman! det är du med,

men jag skulle dock behöva det hihi..

2011-01-14 @ 16:12:39
URL: http://ericasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0