Skitnödiga

Precis kommit hem från en riktigt mysig Lundatur. Vi började med att äta pizza på Romana som ligger precis vid stationen. Jag åt Hawaii pizza med svamp. Så satt vi där ganska länge och snackade, jätte roligt. Sen gick vi vidare till Vespa, där vi hade bokat bord. Det var lite pinsamt att vi boka bord för att äta efterrätt men skit samma, vi åt pannacotta av vit choklad med hallonsås, SUPER GOTT! Men sen hände något, en sak jag måste säga, att om ni varit sjuk och inte ätit alls mycket ska ni nog inte börja med att kränga såhär.. Det körde runt rätt gött i min mage, så jag och Amanda blev as skitnödiga, HAHA! Sen stack vi hem och nu funderar vi på fall vi ska kolla på film eller sticka till Chrille och kolla film där. Hör av mig, puss.


Hawaii pizza med svamp.


Pannacotta av vit choklad med hallonsås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0