Skolstart

Första skoldagen idag efter lovet. Den va inte jätte tråkig men kan inte säga rolig heller. Vi har fått nya schema, och dem va SKIT BRA! Sen håller vi på att få nya skåp, svarta med grått mönster, alltså designskåp, tycker det är lite kul att vår skola har råd med sånt, får fota dem imorgon till er. Annars hände det inte så mycket speciellt. JO, jag lekte komiker, och lyckades riktigt bra ;) haha och jag har hittat ett nytt favorit ordval "fuck you" med tillgjord röst, det får alltid någon att skratta. Just nu sitter jag och äter de sista negerbullarna från igår, mumms.. Tröstar mig lite till över skolan. Det blir säkert roligare imorgon när man kommit igång mer och inte bara sitter och sitter. Hoppas ni haft en bra skolstart, puss.

Kommer ett inlägg senare med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0