a touch of Beckham

Det går lite segt med bloggandet i och med skolan, förlåt. Gör så gott ja kan!
Idag har jag varit i skolan. Spanska provet gick bättre än jag trodde..
Efter skolan åkte jag och pappa till Center Syd, eftersom jag skulle hämta min mobil som äntligen var klar lagad, sen köpte jag en ny parfym också.
Sen åkte vi hem igen och har precis ätit och pluggat SO.


Fastnat för denna parfymen ett bra tag nu, har även body lotionen.

Har extremt mycket träningsverk sedan igår, det är värst i ryggen och rumpan.... Ska träna ikväll igen, hoppas det tar lika hårt som igår.. Har bestämt mig för att ta tag i träningen ordentligt och så småningom ska jag börja gå hos sjukgymnasten med min rygg igen, så jag blir helt frisk (eller vad man säger) och blir super tränad och smal till sommaren! (;


Kommentarer
Postat av: erica

åh, den måste jag prova :D

2011-01-19 @ 19:29:07
URL: http://ericasfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0