Nova med syster

Varit en jätte mysig dag med syster. Åkte in till Nova direkt efter skolan. Vi kollade runt på kläder och åt på Mc Donald´s. Haha, jag klantade mig lite där.. Jag råkade spilla lite cola på mina byxor när jag drack, och när jag skulle torka bort det välte jag hela glaset! TUR att jag välte det till sidan så jag slapp få aallt över mig.. :(
Och en sorgsen Michaela lämnade Nova utan att ha handlat någonting eftersom hon inte har så mycket pengar för tillfället och måste spara till Thailand, medans Marinda hade tre kassar.. Haha, men hittade mycket snyggt som lätt är på inköpslistan!


Häftig magtröja, som jag tror blir super fräck till jeans-shorts.

Hittade ringen från min önske outfit, SUPERGLAD!


Hittade ingen bild, men en sådanhära kort-kappa, fast i ljusbeige.


Ännu en häftig magtröja. IN LOVE!

Hittade också en kofta på Vero Moda. Hittade tyvärr ingen bild på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0