hejdå långt, hej kort?

Varit vanlig skoldag idag, men vi har äntligen fått tummarna ur röven och beställt våra klass "tröjor". Dem kommer vara väldigt speciella så längtar verkligen tills dem kommer. Ni alla kommer bli sååå avundsjuka! 

Efter skolan åkte jag till Helene som klipper mig. Säger bara hejdå långa hår och hej korta! Fast det blev vell endå bra även om hon fick ta en bit. Och har faktiskt bestämt mig för att sluta platta håret så himla ofta. Ska bara platta luggen och kanske locka/platta om jag ska bort på något speciellt eftersom jag vill ha tillbaka min gamla fina kvalité på mitt hår. Men ska fixa före/efter bilder till er.

Annars har jag inte hunnit göra så mycket, gått runt coh städat lite och ätit och ikväll är det träning vid 20.30 som vanligt. Är igentligen inte alls på humör för det, men tvingar dit mig endå. Skulle det inte kunna börja pisseregna så vi slipper springa ute? Haha, så jävla trött!

Nyklippta håret + Outfit. (dåliga bilder)



Lite mer bilder på håret.



Outfit: Lejon magtröja - Bik Bok
Svart linne - Gina Tricot
Crocker jeans - JC.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte göra ett inlägg om hur du sköter ditt hår och hur ofta du klipper dig för att få ett så långt och fin hår?

2011-03-10 @ 12:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0