ang. mitt löfte

Oj kom nyss på att jag glömt berätta en sak, angående mitt löfte. Efter nationella pallade jag inte ha det längre, så har fått äta godis och sånt nu på lovet också. Men från och med NU fram till Thailand, ska jag bara äta nyttigt i hopp om att gå ner något kilo. ;) Fast har bestämt att jag får äta liiiite gottgott på lördagar. Hmm, tror det är 18 dagar kvar så det klarar jag! Nu jäklar blir det träna träna träna och äta nyttigare. :D

Har ni några frågor eller vill ha lite tips på nyttiga saker, så skriv för jag är full av svar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ge bra tips hur man kan bli smal eller några bra övningar man kan göra?

var har du köpt dina navelpiercingar? :-D

2011-03-02 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0