hemma nu

Är hemma nu igen. Det blev ju först Center Syd, där jag hittade läder shortsen, trosorna och skinnjackan. Där fikade vi, Sara tog bakad potatis och jag och mormor tog pannkakor med sylt och grädde, muuumms! Sen efter det åkte vi vidare till Nova Lund, främst eftersom jag inte hade hittat så mycket. På Nova hittade jag två par crocker jeans. Sen gick vi runt där lite. Vi åkte hem vid fyra. Har haft en jätte mysig dag, tack!
Här kommer bilder från dagen.



Fikan.




Läder shorts med dragkedjefickor.



Crocker Jeans. mörkare och ljusare.


Lila och röda spets trosor. Köpte även mörklila.


Skinnjackan som vi hittade. Sara köpte den och jag
ska ut med mormor och köpa den imorgon. YEAH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt shortsen och vad kostade de? :)

älskar din blogg!

2011-03-06 @ 14:17:43
Postat av: Anonym

var köpte du shortsen? :)

2011-03-07 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0