Hunnit med en massa idag

Hejsvejs. Hur är det med er? Jag har fortfarande feber, men inte lika hängig så har hunnit med en massa idag. Städat rummet, bäddat rent, pluggat, packat, fixat musik och klippt mig. Och nu kanske ni tänker "men hon klippte ju sig förra veckan?" Japp, det gjorde jag ju, men kände att topparna fortfarande var slitna så ringde till frisören och bad om ny klipptid. Men nu är allt slitet borta och med det, väääldigt kort hår.. Men det får man stå ut med. Och imorgon hoppas jag på att vara helt frisk igen, både för att jag vill säga hejdå till alla kompisar och för att va med Marinda på kvällen. Håller tummarna! Pussssar.


Haha diggar bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0