kvällen

Marinda stack nyss, har varit sjukt mysig dag. Ätiti en massa fel mat men det var det värt alltså. Vi kollade på filmen Charlie st. Cloud. Filmen är bara ett måste att se på, bästa filmen jag sett faktiskt! Haha, men har tyvärr inga bilder från idag, ska försöka bättra mig på det..

Imorgon hade jag igentligen sovmorgon till 09.20 men eftersom vår skola, med vissa elever, blivit slumpvis valda till att vara med i en internationell språk studie, måste jag vara på skolan 08.15 och göra ett prov i tre och en halv timme.. Det är något spanka skit. As tråkigt och något jag helst hade velat skippa! Det enda positiva är att vi får en liten fika från cafeterian på 40 kr sägs det, mohaha.

Nu ska jag hoppa in i duschen, en annan behöve ha lite hårinpackning i sitt risiga hår..



Kommentarer
Postat av: erica

hejsan!

har bytat blogg , läs den här : http://nattstad.se/ericasfashion

2011-03-07 @ 23:57:02
URL: http://nattstad.se/ericasfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0