Liten uppis

Hej mina godbitar, förlåt för det blir ännu ett tråkigt inlägg utan bilder men orkar inte gå upp och starta datan. Har i stort sätt sovit, vilat hela dagen. Ungefär runt elva hämtade mormor och morfar mig och körde till vårdcentralen. Dem tog lite prover men inget visades så det är förmodligen bara ett virus, endå lite tur mitt i oturen? Sen har jag varit på ansiktsbehandling med ansiktsmasage, masker och ögonbryns plockning, sköööönt!! Somnade nästan hihi. Sen nu på kvällen kom mormor och morfar hit på middag, blev biff, potatis, lingon, sås och lök, släktfavorit hehe. Sen hade dem med sig sockerbullar, mumms! Som sagt annars har ja bara vilat och snart ska jag nog sova, mår fortfarande inte bra, fast febern har minskat. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0