min dag

Dagen startade som ett rent helvete. Hade försovit mig och fortfarande feber PLUS mensverk, how great? Nej så fick snabba mig och springa till bussen med lite torra flingor i en påse till frukost haha. Sen rullade dagen på i skolan och sista lektionen hade vi ingen lärare så då började mina medgångar igen haha.

Nu har jag precis vatt på ICA och handlat lite godis till flyget imorgon och lite så, är nervööös! Och kvällens planer vet jag inte än, funderar på att sticka till lödde och kolla när laget möter ystad, fast känns bull när man endå inte får spela med ryggen, så får de vad som händer. Ha en mysig kväll, pussssaaar!



Håller på att packa ner det sista nu. Hoppas jag inte glömmer något, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0