Mobilbloggar från skolan!

Hej gullungar! Har inte glömt er, hade bara inte tid att blogga igår. När jag kommer hem ska ja göra inlägg om de speciella med gårdagen. Kommer massor med bilder också, sen ska ja även svara på några frågor som jag fått av er. Tycker de är så kul när ni kommenterar, blir så glad av de! Haha. Just nu är jag i skolan, har varit på ett elevrådsmöte medans klassen va i skogen och sprang. Det va ganska spännande faktiskt, det skall röstas fram en festkomit'e som ska orda niornas avslutningfest, och den ska bli awesome! Slutar skolan någon timme tidigare idag, runt 13.20 på grund av tiden vi fick lägga på internationella språkstudien, nice?! Haha. Och sen ikväll är de hemma match, och jag är taggad som satan! Men vi hörs senare, pussaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0