nationella proven

Hej bloggen. Nu ska jag ner och fixa mig för sängen. Har på de två senaste timmarna lyckats bli jätte hes, vad händer? Usch, bara jag inte blir sjuk nu när det bara är tre dagar kvar, VI HÅLLER TUMMARNA. Och något annat vi också håller tummiisarna för är nationella i Biologi imorgon.. Är jag nervös? JA, det är jag faktiskt för min klass har inte fått några förberedelser alls så jag vet ju inget om det, vet inte var jag ska ta vägen.. Hemska nationella, varför ska sånt mög finnas, det ger ju ändå inget annat en ungdommar med stress och oro. Fast på tal om nationella, har fått tillbaka mina resultat av de svenska nationella och det hade gått mycket bättre än jag trodde, låg på VG+ skalan i snitt, så det är nu jag klappar mig själv på axeln! Hoppas det går bra för er andra också, pussaar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0