Sjukling

Godmorgon mina läsare. När jag vaknade imorse mådde jag illa, ont i huvudet, ryggen och halsen. Men eftersom jag veklingen inte ville missa nationella gick ja upp och duschade och fixade mig endå. Sen när ja va helt klar mådde jag sämre så tog tempen som visade attjag har feber. Så jääääävlaaaa skiiiiit!!!!! Så får stanna hemma idag och Mammi ringer vårdcentralen när de öppnar, vill ju bli frisk nuuu, två dagar kvar ju?! Åååh... Nu sitter jag och kollar på svampbob och fryser. Aja, lycka till på nationella alla! Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: detsamma hjärtat! Hoppas du blir frisk tills ni åker <3

2011-03-16 @ 15:37:17
Postat av: amanda

från mandisen hihihi ;)<3

2011-03-16 @ 15:37:45
URL: http://amandaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0