Thriller Live

Anledningen till att det inte blev något bloggande igår var för att jag skulle på Thriller Live med min och två familjer på kvällen. Så efter skolan fixade jag mig medans jag hade sällskap av Marinda som snacka på som vanligt och det var en himla tur Marinda va hos mig, annars hade jag aldrig kommit fram till vad jag skulle ha på mig, tack gummsi!

Vid halv fem åkte vi hem till en familj och åt taco bufé sen kladdkaka, gott! Det var mycket prat, ganska trevligt. Sen vid sju körde vi in till Lunds arena, och kollade på Thriller Live till tio. Och det var GRYMT!

Thriller Live, är en konsär som gjorts för att hylla våran pop kung, så ett gäng åker runt i världen och sjunger Michael Jackssons låtar från han va liten till hans död. Och jag blev nästan lite rädd när dem sjöng, lät nästan som om det var Michael som stod där på scenen. Haha min lillebror och hans kompisar blev övertygade om att när Michael dog, så hade man bara grävt ner en docka på hans begravning, för Michael levde, visst är dem för söta?!

Jag hade en riktigt grym kväll och försökte fota så mycket jag kunde till er, även fast man inte fick. Så här kommer bilder. Pussssar!







Man ser inte så bra på bilderna men gå gärna in på deras länk och kolla http://www.thrillerlive.com/show/ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0