vad säger vi om detta?

En sån här trisst dag behöver man verkligen höra något riktigt kul. ;) Så tänkte berätta en liten rolig sak som iallafall JAG tycker är väldigt skojsig som hände mig idag..

Imorse blev jag av med min ena strumpa, men jag tog nya, orkade inte leta. Sen satte jag på mig mina mjukisbyxor och begav mig till skolan. Jag tyckte att det såg helt tjock ut nere vid foten på ena benet, men jag sket i det och glömde bort det fort. Först nu ikväll när jag sitter på stolen och drar upp ena benet och känner att där är något väääldigt tjockt och mjukt I mina byxor, blir jag lite rädd.. :O Jag viker upp byxan och vad tror ni jag hittar? STRUMPAN JAG LETADE EFTER IMORSE... Vad säger vi om detta haha?


Ser det litelite nere vid vänstra foten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0