Victoria's Secret

När jag var i USA för ungefär ett år sedan köpte jag en bh från Victoria's Secret för 360kr, kanske lite dyrt, men absolut värt sitt pris. Jag köpte också ett läppglans, som är underbart! Sen skrev jag på något med att man fick mail och sånt av dem, och man får mail ganska ofta, vilket jag tycker är skit kul.. Dem har så himla snygga saker, allt från bh till hoodies. Min bh som jag köpte är super skön och sitter perfekt, eller ja, den satt perfekt eftersom jag tyvärr växt ur den, vilket suger! Så hade tänkt beställa ny bh därifrån och kanske någon bikini. Där finns jätte mycket fint, så gå  gärna in och kolla där. Och om ni är lite snåla finns det ju en REA avdelning där också! Dem är underbara, nästan så man blir kär hihi! Har hittat så mycket fint som jag vill ha!b


Har en zebra bh som skiftar i blå, hitta ingen bild.

 
Läppglanset som jag har.


Sen får man det fint nerstoppat med rosa prasselpapper i sån här fin påse hihi!

Här är sidan. http://www.victoriassecret.com/ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0