2011-05-04

Min dag har varit som alla andra onsdagar, dryga lektioner och överlång lunchrast. Är det inte tråkigt att ha lunch i en och en halv timme? Vad ska man göra den, kan lika bra ha lektioner så man slutar tidigare.. Äh ska inte klaga, kan ju vara skönt med en liten break ibland.

När jag kom hem gjorde jag inget speciellt, pluggade lite spanska tills imorgon, annars taggar jag bara till träningen ikväll. För en gångs skull längtar jag faktiskt efter att träna och framför allt BRÄNNA fett. Men är lite rädd att kotan vi började med att knäcka tillbaka ska hoppa snett igen, så måste ta det lugnt..

Påtal om det, ska till IH på fredag igen, för att kolla hur det gått och se fall vi kanske kan fortsätta till nästa kota eller om jag måste göra övningarna en vecka till. Oooh vad jag längtar tills min rygg är bra igen!!!

Här har ni dagens outfit. Ha en fin kväll, puss.


Little miss Africa? Fina tår ju hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0