HJÄLP MIG

Har tänkt på en sak ganska länge nu och tycker det är bäst att ni fina läsare får veta det också, jag har nämligen tappat gnistan lite om att blogga, tappat inspiration. Det är ganska tråkigt eftersom jag igentligen tycker det är kul med blogg och älskar era kommentarer. Därför tänkte be er om hjälp, eftersom det är NI som läser här varje dag. Om ni har saker ni vill jag ska blogga om eller kanske börja med något nytt osv. så kan ni skriva till mig antingen här eller på [email protected] , skulle vara tråkigt att sluta blogga nu när jag fått upp statusen i den. Käre läsare, behöver er hjälp. Massor med kramar till er!


Kommentarer
Postat av: lolliii

du ska blogg mer om mode och sånt, eftersom du har sjukt bra smak och e sjukt snygg!

puss<3

2011-05-03 @ 19:08:00
Postat av: matilda

de skulle vara kul om du la ut veckans önskeoutfit, och kanske ha veckans blogg?<3

2011-05-03 @ 19:08:52
URL: http://matildagronqvist.blogg.se/
Postat av: Ellen

hola! den är från ett märke som heter vinyl och jag har köpt den i växjö så jag vet tyvärr inte vart den finns att köpa :/ kram

2011-05-03 @ 19:34:29
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: sandra

Sminktips kanske elr ngt ? :) <3

2011-05-04 @ 15:51:59
Postat av: Sanna

du kan ju tex ha veckans hiss och diss? :)

2011-05-04 @ 17:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0