SATAN I GATAN

Hej snyggingar!

Hur tyckte ni nationella var idag? Min första tanke när jag öppnade och kollade igenom det var - hur fan ska detta gå.. - Men även fast jag hatar matte och det verkligen inte är mitt starka ämne, fick jag en chock när jag såg mitt resultat. Jag hade lyckats få 12 av 18 och blev super glad! Hoppas det gick bra för er också.

Annars har det varit en vanlig dag och inget speciellt har hänt. Har städat rummet och fixat lite, hade även tänkt springa ner en runda och verkligen rensa ut allt som jag inte använder i min garderob (jag bara måste göra det, även fast jag har "minnen" av alla kläder och nästan gråter när jag lämnar bort dem) usch vilken trams jag är haha! Nej, nu ska jag få det gjort. Puss M


Har inte någon outfit bild från idag eftersom jag hade min onepiece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0