TACK FÖR ALLA TIPS

HejHej!

Har läst och tatt till mig av vad ni skrivit och tack för hjälpen. Men har tänkt lite mer och mycket beror nog på att jag aldrig pallar starta datan, ladda in bilder (eftersom min mobil vägrar att sammarbeta med datorn) osv. Därför funderar jag på att flytta min blogg till devote istället, främst eftersom man kan ladda upp inlägg med bilder från mobilen och sen för att Amanda som precis flyttat sin blogg dit, tycker sidan är enklare. Så det blir lite funderande till och som sagt, tagit åt mig av de ni skrivit, många bra tips. Kramar i massor!

Kommer ni på mer om en vecka eller två, kan ni alltid leta upp inlägget i vänster sido-rad under taggen "kategorier" under rubriken "frågor & svar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0