Svar på frågor och kommentarer!

hemlis om Mb:
hej, hur klarar du av att mobilblogga i din mobil? på min mobil (iphone 3gs) om man loggar in på blogg. se så funkar det och så, sen när man kommer till den rutan man ska skriva själva inlägget i, så funkar det inte att klicka så man kan börja skriva :( det skulle vara jätte snällt om du svarade på detta i din blogg :)
23 Februari, 00:03

Svar: Hejsan. Förlåt att det tagit sådan tid för detta inlägget! Men nu har jag tid :D Är dessverre hemsk på att förklara, men ska försöka ifl. Det är inte alls svårt! Du går ju in på blogg.se på din mobil och loggar in som vanligt. Sen klickar du på "nytt inlägg", som vanligt. Du skriver in rubriken du vill ha. Men sen måste  du klicka på den lilla texten "ändra redigerare" nere i högra hörnet. Sen klickar du i rutan som man skriver i, då kommer de upp så du kan skriva. Hoppas du förstår mig hihi.
Här kommer en liten bild för att underlätta.


Där ser du var du ska klicka.


Då blir rutan såhär.




M E R E I  ([email protected]) om mammis kofta:
- trevlig helg :)!

Svar: Detsamma! :)
26 Februari, 01:19  



Anonym
om ang. mitt löfte:
kan du inte ge bra tips hur man kan bli smal eller några bra övningar man kan göra?
var har du köpt dina navelpiercingar? :-D



02 Mars, 18:58
 

Svar: Hejsan. Hade förberett lite saker idag till din fråga idag. Men märkte att de flesta sakerna som jag tänkte fota och tipsa om antingen var slut eller borta haha, typiskt ju. Men lovar att fixa ett inlägg om det i helgen!
Mina piercingar har jag fått av olika och köpt i olika butiker. Är det någon särskild du undrar över, så bara fråga. Latisen här orkar inte rabbla upp alla.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0