svar på era frågor

Som sagt, blir så glad när ni kommenterar och frågar saker. Hoppas ni får svar på det ni undrar. Fortsätt så!

Anonym om hemma nu:
var har du köpt shortsen och vad kostade de? :)
älskar din blogg!

Svar: Hej Anonym. Ja visst är dem snygga?! Jag köpte dem på New Yorker för 269kr tror jag.
Haha vad gulligt, glad att du gillar den.


06 Mars, 14:17
Anonym om hemma nu:
var köpte du shortsen? :)

Svar: Hej Anonym. Ja hehe, ni kan ju läsa svaret i frågan ovan. Kram.
07 Mars, 19:52



Johanna om hejdå långt, hej kort?:
Kan du inte göra ett inlägg om hur du sköter ditt hår och hur ofta du klipper dig för att få ett så långt och fin hår?

Svar:
Hej Johanna. Jag funderade lite innan idag på vad jag gör med mitt hår, och kom fram till att jag inte gör inte något speciellt med det. Använder vanligt schampoo, sen brukar jag ha hårinpackning ganska ofta också. Men något man ska tänka på är ju att inte platta det för ofta och använda värmeskydd när man stylar med tänger.. Sen ska man ju inte tvätta det för ofta iheller, det kan slita ganska mycket. Men det finns ju några tabletter som kallas "hårkontroll" som man kan köpa i hälsobutiker som får håret växa bättre, det kan du ju prova, fast vet inte om det funkar. Sen kan man massera hårbotten, det stimulerar blodflödet till hårsäckarna. Annars vet jag inget speciellt. Men mitt hår har en tendens att växa väldigt fort och det är jag väldigt glad över. Sen har jag ingen sådär speciell tid på hur länge det går innan jag klipper mig, utan klipper mig när jag känner att det börjar bli slitet. Hoppas du fick lite svar på din fråga iallafall, kram.

10 Mars, 12:53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0